Привіт! Мене звати Ігор! Я вчуся в 8 класі! Веду блог і займаюсь спортом!


RSS
Сьогодні я б хотів зробити міні-обзорчик гри Танки Онлайн.
Про цю гру я довідався знову ж таки від дядька (Юрія хто не чув) , коли мені тільки підключили інтернет.



Ось мій танк :)

І за 3 роки які я її граю я зміг досягнути доволі високого звання і трохи скупити гараж. Найбільше мені подобається комплект: хо-реля м3 з продиджи. Ось він:



На самому початку коли я починав грати то міняв пушки пробував грати на різних комбінаціях корпусів, пушок і красок. З самого початку вам видають ось такий танк:



Це доволі таки підходящий копмлект для новачка :) Адже корпус:Хантер-достатньо броньований і є середнім (це означає що він між легкими і важкими танками, а одже не дуже швидкий але достатньо броньований :),і в ролі пушки Смоки- а це теж щось середнє між рельсою (дальнобойна, великий урон, довга перезарядка) і пушками ближнього бою, вона швидко перезаряджається і наносить достатньо великий урон :)Краска "Зелений" не має ніяких захисних властивостей :(

Щож трохи історії ТО, гра була запущена в 2009 році, і від тоді досяглана немаленької популярності!

Перейдемо до обзору мого акаунта :)

Як я вже сказав: мій облюлений комплект хо-реля (хорнет-рельса) м3 в продиджи, це топовий комплект на якому грають більшість кланових іграків :)І це найбільш важка на підьом пушка! Для справжніх профі!

Є багато різних комплектів озброєння адже красок близько 100-а, а вот пушок всього 11, а саме: Смоки, Твинст, Рельса, Вогнемет, Фриз, Вулкан, Шафт, Гром, Молот, Изида і Рикошет.

Щож перейдемо до більш детального обзору кожної пушки! Розпочнемо з рельси: Рельса пушка яка має необмежену дальність, також її особливістю є розігрівання(коли ви нажимаєте пробел то вона розігрівається і коли розігріється вистрілює)це в деяких моментах корисна штука адже можна почати розігрівання за стіною, виїхати і вистрилети коли противник нечекатиме :)Рельса топова пушка на якій грають майже всі клани з 10 Топу :)

Щож розглянемо пушку Смоки:Це теж дальнобойна пушка, яка швидко перезаряджаэться і може нанести критичний урон(там % від 4 до 7).В загальному дуже популярна пушка адже просто в використані, коли повезе то крит добиває :)


І на черзі в нас Гром :) Це дуже високоефективна і популярна пешка адже урон високий:) При попадані в стіни чи в танк розравається і має доволі великий радіус вибуху, а це означає що можна стріляти з за дому і тд. Дуже ефективна проти груп противників адже зачіпає кожного :)


Фриз, фриз, фриз :)Дуже цікава пушка особливістю якої є заморожування (сповільнює обертання башні і повертання гусенець), більш досвідчені гравці просто кружляють коло ворога заморожуючи його :) Такоє корисна у команді адже коли в вас вкрали прапор то сповільнює флагоносця і дає час союзникам :)


Жига жига :) Вогнемет дуже корисний для початківців, адже велика відстань пападання, горіння противника і взагалі дуже просте використання дає цій пушці веелику популярність!

Про інші і ці ж пушки напишу у інших статях так як давно не було у мене публікації :) І мушу вже щось опублікувати :)

До нових зустрічей :)





0 коментарі:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика