Привіт! Мене звати Ігор! Я вчуся в 8 класі! Веду блог і займаюсь спортом!


RSS

"Дім"-фільм сьогодення...

Недавно мій друг писав публікацію, в якій хотів розкрити значення фільму "Дім" , і переглянувши цей документальний фільм я вже вкотре переконався що наша планета Земля є просто дивом і життя на ній є дуже рідкісним для всесвіту :)





Зараз багато хто каже : Ми забруднюємо планету, масове танення льоду і тд. А ле найголовніше те що ніхто не діє! Моя думка щодо цього є негативною адже для чого ці тупі балачки?? Якщо вже підняли тему природо-збереження то дійте, а не збирайте кошти щоб допомогти екології а потім з коштами бідних людей тікайте на острови. Дім-дуже хороший фільм в якому дуже яскраво описується краса нашої планети!

Автор дуже хороший оповідач який вміє заінтригувати і зацікавити :) Це людина з великої літери :) Ян Артрюс-Бертнар-автор фільму "Дім" , а також ведущий передачі "Земля- побачена з неба" що теж є гідним проектом який я б вам радив переглянути!



В ньому також зачіпається розвиток живих створінь, від бактерій до людини :) З плюсів ще б добавив що людина яка описує все це, всю красу Землі, і сам дізнався про неї дуже багато, він просто захоплениц її красою! Я ж теж доволі захопився, але якщо б все це побачити в живу то я просто переконаний що б коли згадував про цю мандрівку то б перехоплювало подих!



Мінусів в цьому фільмі я незнайшов, ну хібащо те що він короткий :) Всього 2 години ;) Я навіть не уявляв що в 2х годиний фільм можна вкласти стільки інформації!

Також в ньому розповідається як пряцю 100 рук перевели в 1 літер нафти! Скільки років є людьський рід.  Взагалі дуже хороший фільм ознайомлює з величезною кількістю інформації!

Зокрема про те що зараз на Землі кожна шоста людина живе в моді і в стилі в якому жили люди 6 000 років тому! Вот ви про це знали? Я ні! І по підрахунках це близько 1 міліарда 300 тисяч людей!

Для мене цей фільм був відміним джерелом інформації! Яке є легко доступним і в легкій для "переварювання" формі! Щож я не шкодую що переглянув цей фільм ! Він на мою думку просто чудовий! І раджу вам теж його подивитися! На цьому все. Дякую.

0 коментарі:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика