Привіт! Мене звати Ігор! Я вчуся в 8 класі! Веду блог і займаюсь спортом!


RSS

Час-як найвища ціність.

Сьогодні я б хотів розповісти про те що я зрозумів вчора просто роздумуючи над життям :)



 Щож я вже давно думав про нвйвищу валюту яку найважче дістати і прислуховувся до інших, думав сам  і вивів на свою думку таку істину: "Найбільш ціною валютою є - час". Адже дивіться: гроші можна заробити, їду теж купити за гроші, великий будинок, дівчину(чи навіть жінку) теж можна купити (на мою думку все це можна саме купити), найдорожчим що можна купити за гроші є інформація. Але скільки б у вас не було грошей, хай б ви були найбагатшим на Землі, у вас буде такаж головна проблема як і у якогось бомжа(вибачте за вираження), якаж це проблема? З чим її їдять? Які ліки від неї?


Проблема усіх людей це те: що ми не безсмертні! Так є ліки які "трохи"  сповільнюють старіння, але всеж це "трохи" це 4-7 років, це без умовно дуже добре, але всеж далеко від безсмерття.



І я цього я зрозумів що потрібно правильно використовувати даний нам час, створити розпорядок дня(так як якщо він є то ви встигнете набагато більше), створити "табличку" з запитаннями які я буду собі задавати перед тим як витрачати час!
І всі ці стосунки в 12, мрії які ніколи не стануть реальністю, раджу задуматись адже у нас так мало часу...

Щож думаю моя думка була і вам корисною! Дякую за читання.
Удачі!


0 коментарі:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика