Привіт! Мене звати Ігор! Я вчуся в 8 класі! Веду блог і займаюсь спортом!


RSS
Ітак: сьогодні я вирішив створити групу в Вкотнакте. Групу збираюся  довести до 30 000 підписників за рік, можливо це небагато але всього її продвигатиме 3 людини, а саме Саша, Ігор і я.(Саша і Ігор мої однокласники), потрохи розробляємо план її "еволюції" за місяць якщо все буде йти добре мали б вивести на показник 1000 чоловік :)




Групу створюю  зрозуміло ж для якоїсь цілі :) А ціль це крок на шляху до міліону :) Щож основною цілю і пріорітетом групи є заробіток на рекламі :) Дивлячись на Топ-ові групи я зрозумів що на групі заробити  не так вже й важко.

Зараз найбільшою проблемою є контент. Ми з Ігором і Сашею довго говорили який контент кидати в групу щоб це було цікаво,  і щоб люди самі  з радістю підписувалися в нашу групу.

Тому найбільш  маштабною нашою проблемою є контент, адже красти чужий туповато, да й результату мало дасть.

Можливо група буде називатися "Корисні поради- на всі випадки життя" можливо "Корисні саморобки", абож щось у цьому напрямку :)

Також коли трохи говорили на цю тему з Юрієм Йосифовичем, то він каже: "Групу можна і за день розкрутити на 10 000 підпісників! Але для цього потрібні знання" яких у нас зараз немає :(

Але він теж сказав:"Пробуй, якщо не спробуєш не взнаєш що дасть результат а що ні, та й ти ж у цьому Вконтакті краще розумієшся ніж я, знаєш що цікавить таких як ти"

І від сьогодні я шукатиму всю доступну мені інформацію про розкрутку груп, пробуватиму звязуватися з адмінами Топ-ових груп.


0 коментарі:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика