Привіт! Мене звати Ігор! Я вчуся в 8 класі! Веду блог і займаюсь спортом!


RSS

Новини ;)


Сьогодні в школі ніби все було добре, сонце на дворі. І тут на географії, я чую новини що для мене не з утішних(


А саме те що потрібно буде на змаганях "Джура" здавати теоритичний матеріал ;(
І мені замість того щоб відпочивати на вихідних потрібно буде читати Основи здоровя 7 клас((

Ну я подумав якщо вже ітак це читатиму то щоб було більше користі напишу на кожну тему по статї, тому чекайте статей з книжки Основи здоровя 7 клас.По темі Соціальна складова здоровя.

:)

Добрими новинами є те що я їду на змагання "Сокіл"-"Джура". Уявіть собі.. Два дні у лісі, сам готуєш їду, спиш у палатці, розводиш вогнище.

В загальному все добре, адже 2 дні у лісі в компанії друзів, це просо прекрасно :)

0 коментарі:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика